shulululu

Nu har pojken min åkt. Vi har inte gjort alls mycket. Kollat på en halv film. Ätit. Kollat sex and the city och top model ;) (som sagt, mina girlfriend, my new BFF ;) haha) sen har vi kollat i en H&M katalog, sen ätit igen, sen fjantat oss, och nu åkte han.

Imorn ska vi till Gbg och kolla (lyssna) när hans Bror o deras band spelar på Sticky Fingers. Grymma pojkar detta. Ni kan lyssna på de som Spotify. Scarecrow Nation, heter dom.
Sen sover jag hos honom och åker hem klockan nio på morgonen på torsdag.
Måste komma på ett sätt att ta mig in till stan och torp innan den 8nde. Vet inte huuur bara :(
Den 8nde fyller David år, sen åker hans föräldrar till Spanien den 9nde i två veckor, och då ska ja bo hos dom och ta hand om vovvarna medans David jobbar o Veronica e i skolan. :) E dock rätt så nervös med tanke på att jag inte är van vid så små hundar haha. Jag har växt upp med stora hundar hela mitt liv så. Men det går nog bra :) Hoppas jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0