okej people..

Jag har en fråga.
Så fort man lägger ut en bild på någon kändis eller bara någon snygg människa, och lägger till typ "så jäkla snygg" eller "mitt drömutseende" , varför ska folk alltid kommentera typ "bilden är retucherad" o liknande?
Så jäkla onödigt o rätt irriterande faktiskt ;)
Även fast bilden ÄR retucherad, om personen inte ÄR så smal, eller ÄR så snygg i verkligheten, kan man ju fortfarande tycka personen e snygg? Haha? :P Eller tycka att det är ett drömutseende. Lyssna på ordet bara "DRÖM utseende".
Bara för att man lägger ut sånna bilder eller skriva så, behöver man inte vara född under en garderob och inte fatta att bilden e retuscherad osv ;) Bara onööödiga kommentarer gott folk!
Over and out. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med till 100%. Om du hade vart retucherad hade du vart jävligt snygg, men det är du ju i verkligheten också? haha ;)

2010-02-04 @ 21:37:16
Postat av: Äldsta syrran

Håller inte med. Om bilden är retuscherad så är det BILDEN som är snygg och inte nödvändigtvis personen på bilden :-)

2010-02-05 @ 08:56:18
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/
Postat av: Elin

anonym : haha ja vet inte va ja ska svara på de ens haha



syrran : tänkte nästan du skulle kommentera detta ;) haha. men tex. om ja lägger ut en bild på jessica alba , som jag tycker är världens snyggaste kvinna, och skriver det; behöver ja ju inte mena bilden :P jag tror att de flesta vet om att bilden är retuscherad om man lägger ut en "modell" bild. jag tycker bara det är en onödig och nästan ibland nerklankande kommentar när folk måste lägga till de hela tiden. precis som att man e helt dum i huvet o inte fattar att alla kändisar o modeller ser ut som på bilden.



däremot håller jag me dig om att man kan mena att bilden e fin, o inte personen i fråga :) -men om de ska va angående när Jag gör de , så menar jag oftast personen. annars så brukar jag skriva om Bilden i sig.



Om du/ni alla, förstår hur jag menar. :)

2010-02-05 @ 10:28:57
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0