Nyss hemkommen

Jag kunde gått och lagt mig i min varma sköna säng. Men nä ;) Gjorde kaffe, rostade mackaor och tände en brasa istället :) Är inte så trött längre. Vet inte riktigt när vi kom hem igår. Sent. Men det va värt de. Dom e så jäkla duktiga dessa killar! Ni anar inte. Har inga bilder eller något. Kanske kan låna av Veronica senare om jag är snäll ;) Haha.
Annars va de rätt segt igår innan de spelade. Jag o David va nyktra, trötta och hade huvudvärk. Sen blev de varmare o varmare och man började må illa på de. Mysigt. Men men :) Klockan 8 imorse vaknade jag utav någon söt pojke pussade på mig. Sen somnade jag om. Väcktes igen vid halv nio och drog mig upp ur sängen o klädde på mig. Och nu e jag hemma. Ska ta bort min fläckiga brunutansol, gå ut o gå, och städa o diska som vanligt ;P Inte det roligaste. Men det måste göras. Har fortfarande lite ångest över hur jag ska ta mig in till stan. Åker till pojken igen på måndag. Och det är då han fyller år. Och har jag inte riktigt fixat klart min lama o tråkiga present. Behöver till torp och till uddevalla. Får fjäska med Pappa i helgen. Måste ju fixa skiten.
Annars har jag inget nytt att säga, tror jag.. Längtar tills snön smälter bort helt och vi har vår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0