not my day

Usch. Har sovit jäätte dåligt. Dior har skällt nästan hela natten :S O David har dampat nästan hela natten. Igår skar jag upp benet me rakhyveln me, aj. PLUS, vaknar upp me finnar eller va fan de e i hela ansiktet :S :( Jag som aldrig får sånt här! Ser nästan ut som utslag, eller bara en äcklig acne attack. Fan :( Vill inte gå utanför dörren. Nu har killen åkt till jobbet igen. Men han slutar tidigt idag som tur är. Vi ska handla mat sen.
Imorn är de alla hjärtans dag. Han e ledig. Så vi ska bara ha mysdag med middag o mys o film eller ngt. INGA presenter. Det har han lovatlovat denna gången. Alla mina pengar denna o halva nästa månad går till skulder :/ Inge kul.

Usch jag är trött. - Kaffe.

Kommentarer
Postat av: k

hahaha han kommer nog köpa present ändå ;)

2010-02-14 @ 02:09:07
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0