här sitter jag..

med en handduk runt kroppen, och en i håret. Har vart trött hela morgonen och dagen. Sovit jätte dåligt. Men nu har jag druckit tre muggar me kaffe ( :S ) , satt igång en tvätt och nu tagit en lång varm dusch. Känner mig mycket piggare och framförallt fräschare. Alldeles strax ska jag smörja in min redan torra kropp (va händer me min hud? ) sen krypa ner i soffan och kolla på dubbla avsnitt av Sex and the city! Inte så illa.



btw, detta va sista natten hemma. Haha jäklar va David rört ihop detta me dagen ja ska åka dit o aldrig återvända. Skämt åsido, först sa han att ja skulle åka dit idag, att hans föräldrar skulle åka inatt. Sen sa han att jag skulle komma på onsdag, att de åker på onsdag natt. Nu är det så att jag åker dit idag, kommer hem bara för att tvätta, sen åker imorn kväll igen. Hans föräldrar åker alltså imorgon kväll.
Så nu vet ni de ;) Frånochmed imorgon kväll når ni mig endast på mobilen :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej tråkigt!! blogga från mammas dator

2010-02-08 @ 15:43:17
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: PernillaPP

DU! Jag säger dig en sak, du går ju inte att nå på mobilen :O

2010-02-08 @ 19:02:19
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: Elin

veronica - haha kan ju kanske få låna ngn dator nån gång iaf, får se på de ;D



pernilla - DU! ja skrev ju till dig! ja såg att du ringt massa gånger o ja blev ju fan orolig! har inga pengar så kunde varken ringa eller smsa, o NU såg ja att du va i uddevalla?!?! :O fyfan! haha

2010-02-08 @ 19:32:08
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0