friday i'm in love

Nu har David åkt till jobbet. Känner mig som en fru när jag gör iordning en matlåda åt honom och pussar honom hejdå vid dörren ;) Lite löjligt känns de tillome haha. Så det är så häär det känns att bo ihop me en kille.

Jag; - Kan vi inte tvätta sen?
Han; - Men jag vet inte hur man gör!
Jag; - Skojar du? Du e 21?
Han; - Ja, men jag vet inte! Du får visa mig.
-

Jag; - Kan du diska osthyveln?
Han; - Kan inte du de?
Jag; - Men jag gör ju det här?
Han; - Men...! Jag vet inte hur man gör..
Jag; - Sluta...
Han; - Men... Åååh de e ju så trååkiigt!

-

Skulle kunna göra en hel sida me liknande situationer men det känns lite vääl elakt ;) Denna hämden får räcka för idag ;) Haha. Älskar honom btw.



Igår va han ledig. Händelserik dag. Vi gick upp, käkade en lång frukost, sen åkte vi till Henån och handlade mat. På vägen hem skulle vi stanna vid grannen för att mata deras katter, som lovat. Då fastnar vi med bilen i uppförsbacken. Kommer varken upp, ner eller nånstans. Jag går ut och försöker förgäves putta (ni kan ju tänka er hur de såg ut me min högklackade stövlar o allt) Sen får David gå ut och tvingar mig att sitta o bromsa osv när han säger till mig. De gilla ja inte. En vacker dag kommer jag förstöra en bil, lovar. Men iaf, vi satt fast. Sen lyckas vi flytta på bilen lite och började backa ner. Nästan längst ner så fastnade vi igen. Under all jäkla snö va de bara is, och ju mer han gasade, desto värre blev de. Han blev arg. Jag frös och blev nästan rädd för honom :P Haha. Sen kom en snäll man o hjälpte oss ur hur lätt som helst.

Men David va fortfarande sur på hela vida världen. Så jag ställde mig o lagade spagetti o köttfärssås, sen fick han  coca cola o mat, o så blev han gladare ;) Efer vi käkat kom vi på att vi glömt handla åt hans farmor. Så vi slängde oss i bilen igen o åkte til Ellös o handlade, sen lämnade allt hos hans söta lilla farmor. Efter de GICK vi upp till grannarna och matade deras katter. Passade samtidigt på att ta den promenaden me hundarna.
Sen spelade vi tv-spel nån timma och fettade oss me godis. Lego Batman ;) Riktigt kul faktiskt! Haha!
Och sen så mös vi till Fast and Furious Tokyo drift. Dock blev ja väldigt besviken. Jag fullkomligt älskar dom filmerna, men den va inte alls lika bra som dom andra. Men sevärd iaf. Det bästa med heela filmen va de sista sekundrerna när Vin Diesel e me ;) Han e cuul haha.





Jao jao. Nu ska jag bädda sängen, sen greja lite, sen ut me hundarna en snabbis, and so on, you all know the drill. Ikväll blir det fruktsallad o mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0