Fredag

Är det idag och jag är återigen ensam. David åkte i morse. Och tog me sig fel mobiltelefon. Han tog me sin mammas. Som jag har ansvaret för att svara i osv. Nu har jag ansvaret om hans ist. Rörigt. Vaknade vid 8 när han gick upp o kunde itne somna om :( Nu har jag käkat frukost. Hoppas på att de kan sluta va snöstorm ute så man kan ta en promenad me hundarna. Det är svinkallt i huset me! Usch. David och Veronica kommer hem runt 6 skulle jag tro. På söndag kommer Pamela och Gåke hem, och jag åker hem imorn. Ska faktiskt bli skönt :) Hoppas på bra väder i veckan. Massa promenader!

Klockan är nu kvart över 10 :S Va faasiken ska jag göra? Ska städa lite idag. Sammsuga, tvätta golven o diska. -Lovat David... Ska packa me. Men det gör jag på högst nån timme. Usch vilken tråkig dag detta kommer va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0