Fredag

Vaknade på betydligt bättre humör idag. Trots alla konstiga drömmar om typ alla personer från högstadiet :S
Vill passa på att säga att jag saknar Pernilla Petersson. Jag diggar dig med ♥ ;) Hon är en bra människa :) Jag gillar bra människor.. Haha.

Jag längtar tills imorn faktiskt! Inte till söndag, då jag fyller år. Usch nej. Ensam hemma. Stackars Pappa e sjuk. :( Jag lär behöva städa hela dagen ;P Och jag fyller 20 :( Jag vill inte blii stooor! Haha.
Men imorn, då kommer hela familjen! :D Va längesen helahela familjen va här :) Tillome min storebror kommer, de ni! ;) Och så David såklart :D Fast han kommer lite senare. Han ska sova här me. Mys. Han säger att han har hittat väärldens bästa present till mig. Att den kostar under 200 kronor, de e kanske inte en så kul grej att få, men att ja kommer bli glad. Och att han blev chockad över priset, att jag kommer få den för sent och han satt uppe flera timmar för att fixa den, men att han e nöjd. Hmmm ;) Undrar va de e.
Sen jag träffade David har jag blivit lite mer exited utav presenter o sånt. Av födelsedagar o julafton. Ja har fått tillbaka de där barnsliga betéendet när man tycker de e så kul att få presenter. Sån va ja inte innan. Eller ja brydde mig inte så mycket.. Man fyller ju år varje år, varför ska man göra en sån stor grej utav de? :P Liksom. Så tänkte jag. Julafton e däremot mysig o hela köret, så de e lite av en annan sak. Dock tycker jag fortfarande att det roligaste av allt är att familjen kommer hit, även om David inte tror på de haha :P Men de e sällan när hela familjen träffas och eftersom jag tycker att familjen är det allra viktigaste i hela vida världen, så gillar jag de ;)

Nä, nu ska ja sluta babbla o sätta fart! Puss hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0