Tomten jag vill ha en riktig jul..

En sån som man har när man e liten..

Idag blir det storstädning. Har precis druckit upp mitt kaffe och vill självklart ha mer, men orkar inte göra. Har fixat en julmusik lista på Spotify nu. kan man städa till julmusik tro?

Mamma & jag, Julafton -93 :)

 

Pratade om det häromdagen, när ja va liten hade ja alltid en rödrutig klänning med ett vitt spetsförkläde till. varje julafton. Och jag ska bannemig tvinga på mina barn sånna med varje år. Haha. Jag kommer ihåg att jag inte gillade min klänning förräns den va för liten och jag inte kunde ha den längre.

Men mina barn ska ha sånna ;) Även om de e elakt och ingen annan unge har sånna. Punkt slut ;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0