Sjuk eller frisk, vem vet?

Idag har jag spelat nintendo 64 med älsklingen hela dagen. Från klockan ett till halv fem. Bara legat i sängen o spelat mariospel :) Haha. Wunderbart. Båda e halvsjuka. Haft en förjävlig natt. Svettats, frusit, svettats, ja ni fattar. David har sparkat ner täcket på golvet hela tiden och jag har vaknat av mina egna hostattacker. Trevligt trevligt.

Igår va vi ju på syrrans födelsedagsfest. Hade vart roligare om man va mer social, mådde bättre och druckit ngt. Men eftersom ja inte mådde bra hade ja inte lust till något av de :( Har knaprat alvedon både igår o idag iaf så nu e de ändå rätt så hyffsat.

Precis kollat på en film med lillsyrran. "The proof" en film om matte, mer eller mindre. Haha låter ju bra och som mitt favvoämne ;) Men den är bra faktiskt.

Verkar som om de inte blir ut o käka på torsdag... David ville käka hemma hos hans familj istället. Och om vi köper egen mat o lagar så e de ju såklart billigare. Men jag hoppas iaf innerligt att vi fortfarande går på bio. Annars blir de ju bara som en vanlig kväll :/ Och de vill ja faktiskt inte detta året. Jag har ju inte ens varit på en riktig dejt, nånsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0