Sicken dag va.

Pojken kom hit igår. Vi kollade på The Town, som va helt okej bra! Sen sov. Gick upp tidigt idag och sen bar det av till Överby med Viran.
Fick bytt Davids armband, Viran fick köpt nyårskläder och jag fick bytt tröjan jag fick i julklapp,
köpte även ett minneskort till kameran, en kameraväska, stayups, trosor, puder, rouge, och en klibbig bh. Haha. Klister bh? Vet inte vad det heter...

Iaf, när vi va inne på elgiganten stog David och kollar på Tvar, medans ja o Viran går för att fråga om minneskort. Jag visar honom vilken kamera jag har och frågar om vilket kort jag ska ha osv.
Han visar mig vilket och jag frågar om han är säker på om det funkar. Och det göre! säger han. Så jag tackar för hjälpen och då ser att han stirrar på mina bröst. Haha japp. Trevligt. Sen kollar han upp, flinar äckligt och säger "kom gärna tillbaka sen om de e något mer" Sen tar en sista titt på mina små  boobs. Jag tackar igen och springer iväg till David ungefär. När jag kommer hem, har klippt sönder förpackningen och ska sätta i kortet ser jag att det passar inte för fem jävla öre. Det är för stort! Dumma jävla idiot! Han alltså.

Iaf kortet passar inte och jag har klippt sönder paketet. Han är dum i huvet.
Men som tuuur va kan Elvira köpa kortet, så köper jag ett nytt innan fredag :) Måste bara komma på hur jag ska ta mig in till torp. Men men.

Och nu kommer det mer..
Elvira hittade en klänning på rea, en kvar i hennes storlek, hon va glad. Sen efter ett tag märker hon att påsen e borta. Jaaahaapp. Så då sprider vi ut oss för att hitta klänningen i påsen. Frågar tanter i kassor osv. Men icke...
Sen ser Viran en tant som går ut från ett omklädningsrum Elvira vart i, med en exakt likadan påse. Mystiskt..
Elvira går efter för att fråga kärringen om hon tagit hennes klänning.
Men tanten går till kassan och säger att hon hittat den påsen i omklädninsrummet. Så då fixade allt sig! :)

Men nu kommer det mer...
När vi är påväg hem, ringer Pappa. Han står vid vägkanten för hans bil ryker. Så vi kommer till undsättning. Så fixar David o Pappa o bla bla bla, Pappa kör iväg. Då startar inte Davids bil!! Pappa får komma tillbaka o hjälpa oss haha. Sen fixade de sig, batterit va dött, men nu e vi hemma, och David e hemma hos sig, oskadd.

Sickan dag va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0