Nyårsafton

Det blir uddevalla istället imorgon. David va mer pigg på mer fest och krog än vad jag va, men jag får ofta min vilja igenom så nu får han avgöra lite mer, och det kan bli riktigt kul detta också :) Lät bra! Så det blir med storebrorsan och hans tjej ;) Nästa år kanske man får paxa storasyrran (som vi eg skulle till). Hoppas bara att ja e ännu bättre imorn och att jag orkar med fest en hel kväll och natt. Känner som en elefant i min klänning med :( Men har inget annat och har inte tid att fixa nytt. Får nog ta de lite lungt imorn med. Men men hoppas det blir kul att jag slipper spy! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ohh uddevalla :D du får gärna höra av dig när och om ni ska ut så kanske vi kan träffas ;) Jag är ju också i uddevalla, jag som alltid brukar fira det nya året med min snygging ;)

2010-12-30 @ 18:00:08
Postat av: Elin

ja har allt redan tänkt på de min sköna ;) när vi strosar ut på stan ska ja plinga dig direkt! vill ha min nyårspuss haha

2010-12-30 @ 18:45:01
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh så bra ;) Vad blir det för planera, vart är ni någonstans?



En nyårspuss är ett måste, saknar våra utekvällar!

2010-12-30 @ 18:51:04
Postat av: Elin

väl inne i uddevalla ska vi va hos carro, elias tjej :) hon bor vid östra stationen. sen ska vi ta oss ut på ngt sätt o nånstans ;) sen ska ja o david sova i elias lägenhet, vid tågstationen, centralen :) ni då? lev de matte eller?



jag saknar de me!

2010-12-30 @ 19:11:18
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0