Dag 5- Min bästa vän.

Min bästa vän är Malin Matilda Tuulari. Tror jag skrivit en del om henne redan också ;) Träffade henne först när vi började i samma klass i 7an.  Efter det har vi inte förlorat kontakten och hon är idag min allra närmsta och bästa vän. Malin som person är väldigt speciell faktiskt ;) Hon är otroligt lugn, samlad, mogen och ansvarsfull. Va alltid duktigast i skolan och skulle inte slösa skoltid genom att sitta o prata eller liknande. Men, häller du i lite sprit i henne, då blir det fart ;) Blir hon riktigt riktigt arg, då låter hon ;) Sätter du igång en fjortisfilm då jäklar blir hon känslosam! Haha ;D Jag och Malin är inte så lika egentligen. Förutom att vi båda är rätt så blyga, sätter familjen först ofta, och när vi är ledsna eller sura, blir vi tysta och bearbetar de för oss själva istället för att blanda in alla runtomkring. Vi har alltid förstått varandra och även om vi inte setts på över en månad så är det alltid likadant sen när vi ses eller pratar. Hon bor tillsammans med hennes pojkvän Simon inne i uddevalla, och dom två är de perfekta paret, det räcker med att kolla på dom, se hur lika de e, o fatta att dom två kommer gifta sig och få 8 ungar, ungefär ;) Malin är en otrolig person och jag älskar henne :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va du är söt! Du känner mig verkligen utan och innan :)Tack bästa vän!



Glöm inte att du ska vara tärna på vårt bröllop! Det har jag lovar :D



Saknar och älskar dig oerhört mycket! <3

2010-12-11 @ 12:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0