Dag 15 -Min favoritfödelsedag.

Jag har 2 faktiskt. Om det är okej. Första kommer jag inte ihåg hur mycket jag fyllde, men jag kommer ihåg att jag fick en docksäng, en nalle som kunde säga "mamma" om man tryckte på högra tassen, och "pappa" om man tryckte på vänstra, och så fick jag en turkos vinterjacka. Kommer ihåg kalaset, och efter att alla hade åkt hem tog jag på min nya turkosa jacka och gick ut på en promenad. Haha började tidigt det där. Gick endast till brevlådan och tillbaka dock. Men jag kommer ihåg att ja va så glad. Jag hade haft en perfekt dag och jag behövde gå ut och skutta och sjunga för mig själv, o de gjorde jag. Mer av den  dagen minns jag inte. Bara att jag va så lycklig ;) Haha.

Den andra va när jag fyllde 20 faktiskt. Vaknade upp bredvid David och han pussade på mig sen åkte till jobbet. Senare kom hela familjen + David då och firade mig. Trångt va de i vårat lilla kök, men ja va glad att alla va där. Även om en person saknades extra mycket... Och den lilla pricken över i't, David kom med en sån där gurkgodis kaktus ni vet? Sån som alla fick på barnkalas när man va liten. Men grejen va den att jag fick aldrig en sån och som barn va ja alltid avundsjuk på de. Och det visste David. Så han kom lite för sent till "kalaset" för att han va tvungen att göra en sån till mig efter jobbet. Inte för att det är gott. Gurka, polly och geléhallon. Haha. Men de va så himla David bara ;) Han e så fin. Och så mycket presenter jag fick den dagen har jag inte fått sen ja va pytteliten. -Dock inte därför de e en av de bästa födelsedagarna haha. Men hela dagen va fin :) Och när jag och David gick o la oss hade han lagt ett till paket under min kudde. En bok som hette "min David" tror jag. Jag har bästa familjen och pojken? Japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0