Dag 10 -Den här veckan.

Ja.. Va e de med den? Nu ska vi se....
Måndag - Kommer inte ihåg, förmodligen gjorde jag nada!
Tisdag - Same, the same :) Eller nej, David va här! Vi kollade på film o mös.
Onsdag - Möte på af. Sov hos Erika.
Torsdag - Solade en snabbis, blev inte brun. Åkte till torp med Pappa och Elvira, hjälpte Pappa med att köpa julklappar, köpte även en till liten grej till David bara för att hämnas. Lång historia, orkar inte berätta ;) Åkte hem, kom inte upp för backen med bilen pga all is. Frös ute ca 40 min. Grannen kom och försökte hjälpa till, det gick inte bra, eller inte alls faktiskt. Fick lämna bilen nedanför backen och gå hem med alla grejer. Men det gick bra trots högklackade stövlar eftersom min söta lillasyster fick hålla mig i handen hela vägen :) Haha. Resten av kvällen röjde jag undan i köket, sen satt på vardagsrumsgolvet och slog in alla julklappar.

Fredag - Hemma mys kväll.
Lördag - Åka till Älvängen och julbaka! :) Sova hos David.
Söndag - Gåke (Davids pappa) har julkonsert i kyrkan, efter det tror jag vi ska ut och äta på Flinken. (ångest.. pengar..) men jätte trevligt o mysigt! :)

Så? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0