Arbetsförmedlingen och Erika

Nu sitter jag hemma hos syrran. har vart på möte med min nya handledare på Af. Och för första gången har jag gått därifrån peppad och på bra humör! Först o främst, så va hon skit bra och gav mig nya perspektiv och verkligen peppade mig som ingen gjort innan. Nu har jag planer också. Som jag ska genomföra, och det känns väldigt bra :) Vågar inte riktigt skriva de här för då kommer ja inte få tur o bara bli besviken sen om de inte funkar. Haha. Men det är en 4-stegs grej. ;) Känns goood.

Förövrigt är jag skiit trött. Släckte lampan vid 2. Försökte sova ett bra tag. Va inte på bra humör, mådde illa som fan, massa i huvvet, så de gick inte, Då ringde min prins för att prata med mig så jag inte blev rädd för monster under sängen ;) Runt tre försökte jag sova på riktigt. Låg kanske vaken en timma. Sen skulle ja upp 6 ;) Kul. Vaknade vid 6, men snoozade till 7, för jag behövde itne göra mig iordning. Åkte in till Erika, somnade en timma i soffan, Skönt. Upp o gjordemig iordning o begav mig till mötet.

Nu slutar Erika om en halvtimme så ska strosa ner på stan och möta henne. Fixa lite med julklappar. Sen hem för prat o mys. :) Imorn åker jag, Pappa o Viran till torp för o hjälpa Pappsen med julklappshandlingen. Han e så efter. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0