Jag blir galen

Alltså jag orkar fan inte :P Dagen börjar me att katten kommer in me en halv tass. Typ. Okej, inte riktigt så illa, men Illa e de. Måste till en veterinär. Undra hur mkt de kan kosta. Stackars pissen.. :( Sen visar de sig att lönen inte kommit, o ja hade räknat me de. Sen blir de bråk. En jävlans massa bråk och gråt. Som egentligen är helt onödigt. -Som alla bråk nu för tiden. Jag orkar bara inte :( Sen kommer jag hem. Katten e värre. Har fått lönespecifikation och det är ca. 4 tusen mindre än va ja trott. 4 tusen är mycket pengar, så ni kan förstå att ja e besviken? Blir ingen crosstrainer eller cykel inte. Och deffinitivt ingen resa till Rhodos. Å andra sidan har de låtit som att de inte skulle bli av ändå. Jag kan inte lägga undan alls lika stor summa till körkortet som jag hoppats på. Inte ens hälften.
Och nacken gör äckligt jävla ont.
Fan fan fan. Säger ja bara.
Jag är så trött på allt jag vet inte vad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0