Hm

Har egentligen inget vettigt att skriva. Mår inge vidare. Fysiskt e de fan inte bra. Huvet e fan inte bra de heller, allt e bara så jävla skit o ja låter som en liten emo fjortis :P Hoppas detta bara e en fas som går över snart. Måste sluta tänka så mycket. .. Jaja.

Nu e ja ledig i 9 dagar. De e skönt faktiskt. Få ta igen mig efter allt. Vila upp mig. Va hemma och slippa tänka på annat. Lite Elin tid liksom.
Just nu e ja iofs hemma hos Erika. :) o Viran kanske ja ska säga. Systerdag idag =) Ska möta upp Viran sen. Sen möta upp Pappsen o handla. Seen ska vi tre systrar kolla film o så, så åker ja hem me Pappa imorn. Mys mys :)

Annars, inget nytt. Min dator krånglar som fan igen, därför ja inte skrivit ngt på de senaste. Kan inte gå ut på nätet.
Så nu veet ni.

Ska lägga mig o vila lite snart tror ja.
Hare fiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0