Håhåhjaja

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Fast än jag behöver göra mycket vettigt. Men jag behöver ändå slappa o bara va. Känner jag. Hursomhelst, igår sökte jag ytterligare två jobb. Samt blev världsförälder för unicef. Å andra sidan kommer väl ca 50 öre av de ja bidrar med, till själva barnen... Men! -de e 50 öre mer ;P Så blev pyttelite vettigt igår iaf.

Idag vaknade jag sent. 11. Rekord på flera flera flera månader. Va skönt men ändå inte. sov jätte dåligt, vaknade av att jag trodde jag hade tusen spindlar över hela kroppen igen. Och min jävla rygg. Och min jävla nacke. Fyfan va ont jag har. Kan skiten aldrig sluta? :S Helt plötsligt händer allt på en gång känns de som. Kan dom inte höra av sig nu och säga att jag är frisk och jag kan få tabletter mot smärtan eller ngt? De hade vart skönt.
Och kan inte allt annat bara fixa sig också? Utav sig själv? Måste jag räknas som vuxen och ta tag i mina problem istället för att gömma mig under sängen? Blä, säger jag till de. Elin 20 år. Och ett halvt.

Har som sagt knappt gjort någnting idag. Har vart på en kort promenad, sedan en kortis till med lillasyster. Satte oss nere vid havet och pratade. Vi har spelat tv-spel me ;) Mycket kul. Är glad över att hon e hemma igen. Hon e mycket fram o tillbaka den där. Men nu tror ja hon bor hemma ett tag. Hoppas ja iaf ;)

Imorgon åker jag till andra syrran. Skulle ändå göra några ärenden i stan, så passade på att fråga om hon ville ta en fika, o de ville hon :) Sen blir det hem och tvätta och städa. På torsdag åker jag till david igen, för jobbar fredag o lördag. På lördag ska vi även till Malin o Simon på middag :) Dom har flyttat och vi har inte ens sett nya lägenheten. Har inte träffat nån av dom på evigheter! Saknar min lilla räka.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jippi :D :D :D :D I miss u! <33

2010-08-22 @ 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0