Tisdag

Sitter i sängen med en kurrande mage. Vågar man gå ut? Eller kommer jag bli sjuk då? :/ Kanske borde vänta ett tag tills regnet avtar. Om det gör det.. Idag händer absolut ingenting. Ska tvätta o städa lite, om jag orkar ;P David vill komma hit sen ikväll, men vet inte om ja orkar. Brände mig dessutom igår så han kan inte röra mig haha. Imorgon blir det att åka till Flatön iaf. Ska på övningskörningskurs på kvällen. Vet inte va den hette eller va de e om ja ska va ärlig :/ Pamela sa inte de. Bara att man måste ta den. Måste till torp med, eller uddevalla eller vad som helst. Se hur mycket jag har kvar på busskortet, och förmodligen fylla på det. Måste låna pengar av Pappa. Fan, måste skriva upp massa så jag inte glömmer nu. :S På torsdag blir det att åka till Älvängen och barnvakta. Kommer hem på fredag igen. Vet dock inte vad som händer i helgen, förmodligen ingenting som vanligt. =P Men men men.
ÅH, måste betala räkningar med! Måste en hel del faktiskt. Leta upp mitt paraply me.

Jag gillar inte denna dagen faktiskt.. Känner på mig att det är en dååålig daag.

Nu, frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0