hemma hos syster

Inatt har jag inte sovit många timmar kan jag tala om. Inte alls kul. Gick ändå upp halv 7 och åkte med Pappa in till stan. Ja o Viran va i syrrans lägenhet o bara pratade o tittade på tv. Sen gick vi och solade. Jag solade bara en kvart, är kritvit, haha skitäckligt. Får ta några minuter mer nästa gång, det här håller ju inte. Kan inte visa mig bland folk. Elvira den jäveln solade dubbelt så långt tid som mig så hon fick färg den apan. Sen har vi två bara hängt här i Erikas lägenhet. Dom två är nere i stan nu o käkar. Jag hade redan käkat o har så jävla ont i fötterna efter min skor, så jag stannade här. Om ett par timmar kommer Pappa och hämtar oss, så åker vi och handlar sen hämtar våra nya katter! :D Japp, vi ska få min brors o Carros "gamla" katter. Dom är 5 månader så dom e väl varken kattungar eller vuxna. Sjukt jävla söt e en av dom iaf. Visar bilder sen, är alldeles till mig! Haha. Älskar feta jäkla söta katter! ;) Så det blir mycket gosande med dom idag. Och så ska jag ut och gå. Om min hals tillåter. Känns som att jag hostar ut mina lungor :S :( Inte alls kul, hostar hela tiden och det gör verkligen skit ont. Får nog köpa tabletter sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0