helluuup

Nu sitter jag i familjen Fridfelts kök och dricker kaffe. Råkade hälla lite filmjölk i ist för mjölk :( Snart ska jag ta en promenad i detta blåsiga väder. Hoppas på att det inte börjar regna bara. Jag stannar här en natt till :) Bara för skojs skull, inte barnvaktande ;) Åker tidigt tidigt imorn för att slippa allt folk på bussen. -Hoppas jag på iaf. Alltid mycket folk som åker till lysekil på helgerna av någon anledning. Jaja. Igår va ja då barnvakt, allting gick bra. Jag o Max spelade tv-spel och han vann fasiken över mig två gånger! :O Haha, jag som är GRYM på tvv-spel! Han är fyra... Haha. "Elin, vi e är i lag o du får inte skjuta på mig.. Okeeej? Men men jaag får skjuta på dig!" Så sööt e han.

I onsdags kom David o hämtade mig sen slappade vi bara framför tvn tills vi skulle åka till Stenungsund. Veronica klippte sig och ja o killen gick runt o kollade i affärer. Jag fick 500 kronor av Pamela eftersom jag aldrig fick de presentkortet på H&M för de krånglade ju. Får alltid lika dåligt samvete o vet inte hur jag ska tacka henne. Hur gör man mot folk som e för snälla?? I somamr när jag får lön ska jag bannemig börja ge tillbaka.
Iaf, hittade inget där att köpa för pengarna så sparade de änsålänge. Sen åkte ja o Vronkan till riskettan och fick söta små namnlappar. Haha, kände hur paniken kom fram när vi fick dom och jag såg att de riggat upp för övningar/lekar inne i rummet. HATAR sånt över allt annat nästan haha. Men det hela gick ändå bra. Va inte såå farligt. Dom matade oss tillome! Haha. Höll på o börja lipa vid ett tillfälle med när vi tittade på filmer från olyckor som hänt o så. Inte alls kul. Efter 3 o en halv timme åkte vi alla hem och käkade pizza, alternativ sallad. Dagen blev bra ändå :)

Vaknade rätt så tidigt på torsdagen fast än vi inte behövde. Mös lite, sen gick upp och gjorde oss iordning. Åkte till torp där jag hittade två toppar och en blommig klänning :) Visar imorn. David gick för att börja jobba, jag gick och handlade en tidning o lite så sen gick till bussen mot gbg.


Kommentarer
Postat av: Kristina kittelsen

wiieeerd, så höll inte vi på på riskettan,

2010-04-23 @ 11:54:05
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

vi kör i stenungsund o inte ua, så dom har nog lite olika liksom. väldigt bra där dock :)

2010-04-23 @ 12:00:53
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0