glad påsk dårråå

Vaknade av en mardröm. Drömde att Pappa dog! :( Fyfan. Eller han låg döende på golvet, och vi alla syskon satt runtom och höll honom sällskap :S Jag lipade så jag itne kunde prata eller nånting. Fyfan vilken äcklig dröm det var. Sen drömde jag att jag vill träffa David, för jag va ledsen, men då e han o festar med mina gamla kompisar o e så packad så han inte ens fattar vad jag säger. Det va inte heller så kul. ;) Men va räätt så glad när jag vaknade o sprang ut i vardagsrummet o ser Pappsen ligga där i soffan och kolla på Rally :D Haha, älskar min Pappa!!

Nu sitter jag här med min andra kaffe och väntar på att ögonen ska öppna sig ordentligt. Sedan ska jag ta en morgonpromenix, käka frukost, dammsuga en gång till och plocka lite, duscha, klä på mig, börja laga en jäkla massa mat. Sedan kommer la lillasyrran o storebrorsan, sedan kommer pojken min.

Vi gör detta till en glad dag tycker jag :) Glad Påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0