friday, I'm bored..

Jahaaaa. Och vad jag gör jag en fredagskväll som denna? Tråkar. Tvättar. Ska snart städa mitt rum :S Haha. Har iofs städat hela dagen, och vart ute o gått två gånger. Inte tittat på tv en enda gång. OCH NUUUUU kom jag på att jag missade grey's bara för att jag skrev deeeet..... Ååååhhh...!! Aja. Ska sura sen. F*n också.... Ska laga ngt käk nu, sen ta hand om rummet och tvätten. Imorgon blir det upp o åka till stan, sola (förhoppningsvis iaf), handla, hem o dammsuga o skura golven, duscha, göra mig iordning, sen kommer David vid tre tiden. Hoppas jag hinner :S Å andra sidan e de inte hela världen om ja inte e färdig innan han kommer. Men de vore ju bra. Sen ska vi två myysa! Blir "The proposal" och "Avatar", fruktsallad för mig, godis förmodligen till honom, sen förhoppningsvis någon promenad med. Om vädret tillåter. Haha vädret ljuger alltid för mig! Har det gjort i alla år! Det blir ALDRIG det vädret som jag ser på tv eller hör på radion! Lite störande för alla tror jag e dum i huvet. -Det är jag faktiskt inte...

Jäjä. Nu; leta käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0