ett par barn Gunnarsson

Igår i telefon med David.
Han är inne i lillasyster Veronica's rum och försöker diskutera skor. -han förlorar.
När han ska gå hör jag Veronica hosta till lite.
David; - Du hosta på MIG! DU KAN JU INTE HOSTA PÅ MIG!!!
Efter det hör jag hur han fejkar några (rätt äckliga faktiskt) hostattacker. Allt går dock väldigt fort så det är svårt att avgöra vad som händer.
Mitt i allt hör jag sedan hur Veronica kontrar med att få massa hostattacker hon med. Sedan tystnar det..
David; - Hörde du att vi hostade samtidigt? :D Frågar han mig lyckligt i telefonen.
Jag; - Jaa, David jag hörde... Äckel ;)
David; - Haha hon hostade på mig, så hostade ja på henne, sen kriga vi typ!
Sedan gick han tillbaka till sitt rum.


David, 21 Och Veronica 18 år. ;) Haha

Kommentarer
Postat av: camiiisexzita

hahahaha lät som det var ett par 5åringar först eller något hahaha

2010-04-21 @ 23:53:40
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/?tmp=05213745

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0