de e torsdag va?

Här sitter jag och gnäller över att det verkligen inte känns som fredag idag.
Konstigt..... Hehe.
Sitter och smsar me pojken som inte tror på något jag skriver bara för att det är 1 april :S Lite frustreande haha. Är sjukt trött med. Ska bli skönt att lägga sig sen. Min dag har bestått utav två promenixer, nån macka för mycket, städning, frukt i mängder, ånger över hur mycket jag ätit haha, och smsat. Mm. Det har jag gjort. Jag diskade också, justdet. Viktig detalj.

Imorgon måste jag ta en lååång promenad, tvätta en jäkla massa, samt städa mitt rum och städa färdigt resten av huset. Pernilla kommer nog förbi o hälsar på mig me :D Har inte träffat henne på huuur länge som helst! Så det ska bli skoj! Catch up lite. Sen ska jag bara soova o sova. Skönt.

Näpp, nu stänger jag av datorn och joinar Pappa framför tv'n!
Tjingeling!


David, Jag älskar dig från mina tår upptill min alldeles för liten panna. Only You. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0