åååh hjälp!

Sitter här o bråkar me Pappa. Blir helt galen när folk inte förstår va ja säger! :P Jag upprepar mig själv minst 10 gånger och bara det gör mig störd! Sen talar jag långsammare och högre i ren frustration. Men allvarligt, nu hoppas jag att någon av er kan hjälpa mig ikväll!

Någon som skickar in sån där "arbetslöshetsersättning" varje månad? Där man fyller i perioder and so on..?
Jag lämnar in den 4 varje månad. Men nu va de ju stängt igår, så jag måste lämna in lappen imorn, den 6e. Min fråga är vilket datum ska jag skriva vid underskriften? -Den 4e som vanligt, eller imorn, den 6e då jag lämnar in lappen??

Snälla hjälp mig om någon vet :P Haha, för jag VET att Pappa inte vet vad han pratar om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

6e =)

2010-04-05 @ 19:48:30
Postat av: kristina

när du skriver på pappret så skriver du det datumet som är den dagen

2010-04-06 @ 06:32:02
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: camiiisexzita

Du skriver fjärde som vanligt, eftersom man räknar månad efter månad,, dom andra dagarna kommer med på nästa månad. Det ända är att du får pengarna två dagar sent men det hade du fått även om du fyllde i den 6e. men om det ska va korrekt ska man ju räkna från den 4 till nästa månad den 4e om man lämnar in det datumet. Så sa dom iallafall till mig när jag lämnade in sent och det blev rätt. :) ( långt inlägg haha )

2010-04-08 @ 02:28:30
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/?tmp=05213745
Postat av: elin

ahh tack! :)

2010-04-08 @ 12:15:53
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0