x 2

Från Torp magasinet.


Min lilla pojke ;) Haha.

Han "modellade" eller va man ska säga, för JC i Torp magasinet.
Han blev inte riktigt nöjd men lämnade kommentaren; "ja får la bjuda på de..." Haha ;)
Bilderna är inte riktigt rättvisa, men jag har iofs alltid tyckt att han e finare i verkligheten än på bild.
Han ser lite liten ut.
Men han e min fina pojke, alltid :) ♥



Vi va på torp o shoppade lite åt honom.
Ett par chinos, t-shirtar o en mössa o lite så. Very snyggt.

Lite intressant detta me chinosen ;)
Ni förstår, ja har praktiskt taget tjaaatat på honom i 9 månader att köpa ett par beiga chinos.
För att jag tycker de e skitsnyggt, såklart.
Hans svar har vart; "Nej, aldrig. De e fult om nåt!"

Häromdan ringde hans bror och sa att han skulle köpa ett par beiga chinos, -för de e skit snyggt.
Dagen efter ska David köpa ett par beiga chinos, -för de e skit snyggt, och han har aldrig sagt att de e fult!


Hahah, lite käääss e du allt älskling, men otroligt charmig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0