Tisdag, va?

Svårt att hålla koll nu för tiden :S Haha.
Nu är jag iaf hemma igen. Vart på Flatön några dagar.
Inte gjort så jätte mycket där, myst =) Kollat fotboll, åkt båt, vart på Torp osv.
Igår åkte jag till Älvängen o barnvaktade. Fick skjuts hem av Jon. (Brors kompis som vi även känt när vi va så hääär pyttesmå ungefär) Så tack till honom! Och till bror som va snäll mot mig hela dagen ;) Haha.

Fick detta mmset från Pernilla.

Herregu va minnen man har me den tjejen ;) Och som hon själv sa; fattar inte att de va så många år sen nu!
Sjukt.. Va som händer me tiden o så..
Haha jaja :) Kul hade vi iaf ;)

Eftersom vi åker till Madeira, blir de inget Liseberg nu. :( Vilket gjorde oss alla besvikna.
Vi ville verkligen åka! Haha sett fram emot de hela sommarn.
Men nu känner jag att eftersom jag är den enda utan jobb, är jag även den enda som faktiskt aldrig har pengar och vill därför prioritera lite..
Jag får 900 spänn nu. Som jag vill spara till Madeira.
Kände att alla blev besvikna o lite sura över det beslutet.
Men jag känner faktiskt att jag vill ta Madeira före.
Missförstå mig inte, jag älskar Liseberg, Malin, Simon o David! Haha.
Men jag vet även att allt de finns kvar nästa år.
-Det gör inte Madeira. Detta är första och kanske sista gången jag åker dit och få träffa min släkt.
Det vet man ju inte.
Snordyrt.
Så därför tar jag det före.
Sorry guys =/ Men ni kan ju åka ändå :)


Kommentarer
Postat av: PernillaP

Tänk att vi var som två pots in av pie, säger man så? hahah,

Vi var oskiljbara ;) <3

2009-09-16 @ 13:06:36
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: Elin

haha aldrig hört uttrycket men förstår va du menar iaf ;)

haha Om vi va ;) "lillan o prillan mot världen" haha ;D <3

2009-09-16 @ 13:15:22
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0