Lördag med min fjant

Fjanten hämtade mig runt halv 6 och vi åkte direkt till Henån. I bilen diskuterades snor.
Väldigt intressant.
"Du har snor i nääsan.
Nej de har ja inte!!!"


Och hur äckligt de va osv ;) Sen hyrde vi film på Statiol, Slumdog millionaire.
Mycket bra film måste ja säga! Förutom slutet.. Jag gillade mer historien om hans liv. Henne sket ja i eller om dom fick varandra i slutet eller inte. Haha det intresserade mig inte.
Aja, se den själva ;)

Och så åkte vi till Willy's och fjantade oss. Trodde att vi va själva i affären. -De va vi inte.
Så vi sprang runt, han lyfte upp mig och skulle sätta mig på lådor o hyllor, skrek o bara va barnsliga.
Sen köpte han godis för typ 30 spänn, och jag fick 5 godisar, ja upprepar, 5 godisar!
Haha ja räknade dom ;D
Haha men han e snäll o hjälper mig ;) Rara pojke.

Sen åkte vi hem o käkade god mat, sen filmen o mysimys.
Väldigt bra förkyld Lördag måste ja säga. :)
Love u babe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0