Lördag

Jag är så jäkla godissugen! Sjukt. Jag får egentligen bara va onyttig en gång i månaden. Men heja mig ;) Haha.
Fryser gör jag också. Plus, ja e lite hungrig.
Kanske ska käka ngt litet innan David kommer..
Inte många timmar kvar nu. Saknar honom som tusan! :)
Får se vilken film vi ska hyra sen. De e egentligen skitsamma.
Sålänge han ligger o håller om mig i timmar e ja nöjd, haha.

Jag behöver höstkläder.. =/
Ett par stövlar. Det dumma e att det bara finns fula stövlar i år :S Tycker jag iaf. Tråkigt.
En jacka behöver jag med.
Och stickade tröjor i massvis.
Men råd har jag icke. Alla små ören ja får nu ska gå till Madeira.
Men kanske om jag har tur och anlitas som barnvakt massa gånger, kanske jag kan skrapa ihop lite till ett par stövlar ;)
Får hoppas o se iaf :)
Inte alltid de behövs ju. Barvaktande allstå.

Jäjä, här babblar ja på om allt ointressant ni kan tänka er.
Om ca. 2 timmar kommer snorungen o hämtar mig :D
MYYYS.

fula fan ;)

Kommentarer
Postat av: Fru Duktig

Vi behöver barnvakt!! Massor! Vi får höras, så kan vi shoppa ett par stövlar åt dig i GBG samtidigt.

2009-09-20 @ 18:37:02
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com
Postat av: Elin

:D fina syster! ja gillar o va barnvakt också ;)

2009-09-20 @ 19:07:39
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0