ja fuska inte!!!!

har glömt  o berätta världens coooolaste grej. Enligt mig iaf. Haha.

David ÄLSKAR coca cola. Han dricker bara coca cola. Typ.
Och för nån vecka sen hade han 5 (fem!!) tomma cola burkar i sitt rum.
Så då gjorde jag ABC på dom. -Ni vet när man böjer den där öppningsgrejen fram o tillbaka till alfabetet o den bokstaven där den bryts e första bokstaven på ett namn på nån man ska gilla (eller nåt liknande, haha)

Så det gjorde jag på tre av dom. Bara tre.
Jag fick först C, sen E, sen H.
Och det va ju inge kul tyckte jag.. Utan att tänka alls...
Så sa David; "men hallå..? E? H? C? ... -Elin Helldén Correia??"
Åh, jäklar ja. De va ju dessutom Hans burkar, inte mina ;)
Så de räknades för honom.
Och jag fuskade verkligen inte. Det lovar ja på ALLT! Haha.

M,, lite coolt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0