Hujeedamig

Morgon!
Ja e uppe me tuppen om ja får säga de själv.
Nu gör jag kaffe o ska äta frukost me. Idag ska jag diska o greja lite sen till David idag istället för imorn kväll.
 Jag hade missförstått lite.
Frågan e när fasiken ja ska hinna träffa Malin o Kickan :S :/
Kommer hir på Fredag igen, då ska ja till Af.
Ja o Erika måste tvätta me! Kom ja på nu.
Sen ska vi iväg tiiiidigt på Lördag. Åker hem på söndag. Eller till Elena då? ;S
Haha ingen koll. Får ta reda på detta så snart som möjligt.

Jag vill ju hinna träffa båda. Malin fyller år på freda me. Fan att man aldrig har pengar till present :S
Ååh.
Ja e så dålig på att planera.
Nu regnar de igen. Mys iofs..
Har ni någon idé så ut me den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0