Ett utav det bästa som finns..

.. Är att gå runt i pojkväns-kläder. Hans stora tröjor. Hans mjukis byxor. Hans sockar. Allt utom kallingarna ;)

Nu ska jag snart åka igen. haha en jälka massa fläng hit o dit. Ibland kan man ju undra vart jag bor egentligen..
Men jäjä. Blir pojken sen igen. Kommer nog hem på Måndag, OM jag hittar ett sätt att komma hem på :S

Min bror vet inte om han kan köra hem mig eller inte.
Så kanske bara blir avsläppt i stan mitt i natten :S
O Pappa kan ju inte hämta mig då..

Hmm.
Får se hur de där går. :S

Kommentarer
Postat av: Erika

Sov hos mig isf?

2009-09-12 @ 16:43:53
Postat av: B R O W N S U G A R

Vill du ha en bild photoshopad gratis? skicka en på ditt ansikte till [email protected] så fixar jag det :)

2009-09-14 @ 19:24:20
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0