en rebellisk snorunge?

Jag har alltid vart sån att om tex. David säger till mig att jag ska göra något, så gör jag raka motsatsen.
(till en viss gräns) ;)
Fråga mig inte varför! För jag vet inte.. Jag blir sån bara. Lite rebellisk och jävlig.
Tror att det möjligtvist kan handla om att jag inte vill känna mig ägd av någon.
Ingen ska behöva säga till mig va ja ska göra. "Jag är en egen människa , jag gör va fan ja vill!" ;P
Typ..
Lite irriterande? Ja. Men hela ja e nog lite irriterande..

Iaf, till den "stora" grejen.
Alltid när David säger "dröm sött" innan ja ska sova, .. tror ni inte att ja gör motsatsen?!
Helt allvarligt. Varenda gång han säger så, så drömmer jag dåliga saker! Om oss två!
Helt otroligt egentligen.
Då kan man ju säga att jag gått över gränsen, men tydligen är detta något jag inte kan kontrollera.
Haha herregud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0