tjing

Nuuu e ja hemma igen. Har vart på Torp två dagar i rad.
Shoppat åt Daavid. För ja e alltid pank o kan aldrig köpa ngt ;) Haha.
Men han har fått sig en jacka o två par skor. :)
Sprang även på lillsyrran som visade mig en jätte fin klocka hon fått av hennes pojke, så gulligt! :)
Jätte fin va den. Avis? Ja.

Å andra sidan hade jag säkert blivit förbannad om David köpt en klocka till mig bara så där. Haha.

Jag är godis sugen.. Igen. Men nu har jag braa skäl faktiskt! ;) Haha.
Men ja har inget godis ändå.. :(
Önska ja va som David.
Han är en tjockis utan ett enda gram fett på kroppen.
Han käkar skit varenda dag. Godis, chips, cola u name it.
En riktig sokkis.
Men han blir inte tjock inte. Nänä.
Å andra sidan tränar han me.. Jäjää.

Inatt drömde ja om vampyrer, igen! Va faasiken ere häär?
Först blir jag jagad av massa.. Sen helt plötsligt har ja gått över på deras sida..
Hmm.

Men sen vaknade ja av att någon pussade massa på mig.. Haha :)
Varje natt när ja sover där så vaknar ja av att han vaknat o ska pussas lite innan han somnar om.
Och det tar alltid ett tag innan man fattar vad som händer, o så kommer man sen på att man kanske skulle pussas tillbaka lite me.
Han e fö sööt min pojke :)
Finns nog inget bättre än vakna upp me honom sådär.
Jag skulle sagt de till honom själv, men ja har inga pengar på mobilen faktiskt ;)

Jag vill ha godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0