tillbaka

Nu va de ett tag sen jag skrv. Internet har inte fungerat.
Har nu fixat det, men de är segt som fan. Tog mig ca. två timmar att logga in här.

Så, what's new? Hm.
Igår va jag, David, Pappa o Viran hemma hos Elena me familj och åt mat och pratade lite om Madeira and so on.
David fick iofs mest leka me Max ;)
Men de va mysigt.
På vägen hem somnade jag i Davids knä. Älskar att åka bil långt på kvällen. -om man inte druckit då. Haha.

Annars vette tusan om ngt nytt har hänt =/ Står rätt stilla me allt.
Vill mkt men inte händer inte mkt.
Dock händer kanske något på måndag. Men ska inte hoppas för mycket.

Just nu sitter jag praktiskt taget ensam hemma. Eller Pappa e hemma också, men han pratar inte :)
Elvira åkte nyss iväg på fest. Lämnade mig själv här :(

Imorgon ska jag med David på hans lag-fest eller klubb-fest eller va han sa att de va.
Har med fotbollen o göra iaf.
Jag ska va hans "Mrs Beckham" haha ;) Dock inte lika snygg.
Men det blir nog skoj :) Kul att komma ut lite också.

Söndag kommer jag hem igen....
Sen förhoppningsvis torp o shoppa på Måndag. Jag ska få låna pengar till att köpa kläder, hur glad som helst!
Kommer inte ens ihåg senast jag kunde shoppa. Haha.

Tisdag hoppas jag på att kunna åka till Erika. :) Annars blir det på Onsdag.
Onsdag ska jag även till Af.
Och på Fredag blir det barnvaktade hos andra syrran.

Och om drygt ett par veckor blir det Madeira :)

Fick även reda på idag att Klaras o Malins inflyttningsfest e flyttad till den 20onde :(
Så vi kan inte komma längre :( Eftersom vi åker den 17..
Men inte mycket att göra åt..


MinMalin förresten! -Nääär ska vi samla ihop oss och leka?! Haha. ;) Jag saknar dig!!



Justde! Finns det någon som kan låna ut en resväska åt mig? Haha =/ ;P

Jag kommer tillbaka i veckan me bilder osv. :)
Nås på mobilen om det är ngt!




Kommentarer
Postat av: Malin

Vi får hitta någon dag :D Innan ni åker ^^

2009-10-31 @ 17:11:11
Postat av: Elin

JAA! :)

2009-11-01 @ 17:30:47
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Honey, I'm home :D haha <3

2009-11-02 @ 18:07:33
URL: http://pernillapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0