Söndag

Hatar söndagar.....
Gick o la mig halv elva igår... Pratade i telefon till halv ett..
Låg med TVÅ täcken och tända ljus för att få värme.
Frös som en gris. Har ont i hela kroppen idag.
Vet inte hur många gånger jag har vaknat.
Är inte alls pigg eller på humör för att sätta mig på en buss i en timma o 20 min, sen sitta o vänta i lite över en halvtimme på nisseplatsen i väntan på nästa buss.
Sen tillslut 40 minuter på sista bussen.
Sen ska man orka va barnvakt hela kvällen me.

Men bara att hålla huvet uppe och ta på det glada humöret ;)
Det blir nog säkert bättre sen med, när jag väl e där :)

Jag är så sjukt trött!
Har inga pengar på mobilen, men hör gärna av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0