Some oldies

Älskar denna bilden, tycker den e råfrän faktiskt ;)

Jaaa.. Här va de naket. Haha här finns en... rolig, liten berättelse bakom.

Därav minerna på bilderna.. ;) Jag tänker dock inte berätta för er. Haha.

Både min o Pappas reaktion när vi såg denna; "HAHA!" Jag fortsatte på "ahahaa de va de fulaste!"

Ja, det är då jag på bilden. (ovanligt ;) haha) som leker med mina syskon.

Jag va ju den fega fjanten av oss tre minsta.

Och jag vet inte riktigt om det syns att jag har Kul här, eller om det är mer;

"iiih, neeeejjeee, stoppaa. jag vill inte va mee längree. stannaaa!"

 

Vi går vidare..

Denna bild va ej seriös. Dock tyckte inte pojken min att den rolig ens. Och fattade inte mitt lilla skämt ja la till.

han; - du ser gammal ut...

jag; .. tack.

han; - nej men asså du göör de. kinderna går innåt o du e grå och aa.. du ser gammal ut.

jag; - jag står med en lampa i ansiktet, osminkad och jag drog ner den på nästan svartvit. Vad tror du?

han; - jag tycker inte de e fint me sånna kinder.... dessutom ser du gammal ut..

 

haha uppskattad man blir! ;)

Jag älskar honom.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0