Som färsk jordgubb

Jag vet inte om jag är bakis, eller trött eller pigg!
Skit irriterande känsla! Haha. När vi vaknade imorse mådde jag bra. Förutom när David pratade och luktade sprit. Haha.
Sen käkade vi frukost, och jag mådde fortfarande bra.
När vi åkte bil hem blev jag lite trött.
Nu satte jag mig här, drack lite kaffe o nu mår ja inge bra.. :/
Tror jag..
Vet inte vad jag känner mig. Haha.

_______

Fredag.
Gick till Klara, vi pratade massa om det senaste som hänt och så.
Sen käkade vi och kollade på Idol. Efter det blev det lite dator, färga håret på mig, sen en Disney klassiker.
Runt 04 la vi oss.
Riktigt mysigt och så kul att få träffa henne!
Saknar henne redan.

Lördag.
Vaknade bredvid Klara, käkade frukost.
Gick hem, färgade om håret (fredags gången blev katastrof)
Sen blev det lite städning, sen göra sig iordning.
David kom till mig runt halv 8, borstade tänderna, sen gick ner till vägen där Klara väntade.
Sen tog vi bussen in till stan, handlade en snabbis på Willy's, sen gick till Matte.
En söt Malin mötte oss.
-Där det va förvånandsvärt lite folk och vi alla va lite stela.

Men sen blev det cider som smakade färsk jordgubb ;) Sen några shots och några cider till.
Satt i köket och pratade om allt mellan himmel o jord och skratta och bara hade allmänt trevligt.
Nu saknar jag Malin!
Men vi sa igår att vi skulle ha en spelkväll snart, så glöm inte de nu ;) Haha.

Sen kom Davids Pappa och hämtade oss.
Vi lämnade av Klara och åkte för att hämta Veronica.
Fick stanna vid en tapp för att pissa.

"-Vart ska jaaag pissa rååå? Ja e ju tjeeej!
-Men sätt dig bara rätt ner!
-INTE HÄÄÄRR?!!!
-Va inte så pryd nu, PISSA!"
Och det gjorde jag..

Sen kom illamåendet ;) Åksjuka kombinerat med alkohol va inge bra kände ja.
Men så full va ja inte. Men usch va illa ja mådde.
När vi hämtade Veronica gick David in för att slänga en burk.
Den enda som kom tillbaka va Veronica.

"-E han dyngrak eller?
-David? Ja han e full!
-Aa tänkte de. Han har satt sig där inne nu o pratar.."

Vafan.. Haha..
Men sen kom han o vi åkte till Färjan.
Fick vänta ca en kvart så jag o David gick ut för att få frisk luft.
Jag ville bara spy ut hela magen, men det gick inte.
När vi kom hem drack jag massa vatten men de hjälpte inte heller.
Jag tror aldrig nånsin att jag mått så dåligt i hela mitt liv. Fyfan. Haha.

När vi skulle lägga oss råkade jag somna me kläderna o allt på. David fick lyfta mig ur sängen och jag tvingade mig själv att borsta tänderna osv.

Imorse hade jag problem att hitta mina kläder :S Hade inte den blekaste vart jag lagt dom.
Sen hittade jag dom under David hela tvätt .. (?) Haha. Men jaja.
O nuu e ja hemma :D Ska handla me Pappa sen. O ut  o gå.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ah , härliga fylla? ;) HAHA <3

2009-10-18 @ 15:59:41
URL: http://pernillapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0