som ett fågelkvitter som inte hörs

Nu e ja hemma igen, och trott eller ej men det är skönt!
Haha de va längesen ja kände så, tragiskt nog.
Inte för att ja inte gillar att va hos David, lööv it ;)
Men det va skönt att komma innanför dörren imorse o ta av sig skorna o bara... Va. :P

Har även fått me mig symaskinen hem, så får leka lite me den o lära mig.

Såg alldeles nyss att lillsyrran förmodligen färgat håret...
Det va röd-lila-brun-svart färg på golvet, väggarna och dörren. :)
Blev dock inte så mega glad eftersom jag vet att det är jag som ligga på golvet o försöka skrubba bort skiten.
Men jajaaaaaaa....

Nu är det inte alls långt kvar till Madeira ;) Pretty niiiice.

Vad jag byter samtalsämne hela tiden.. Men känner mig nästan lite ivrig. Haha.
Jag o pojken satt o kollade på lägenhter igår. För skoj skull.
Oj va ja vill flytta nu.
Vi hittade tre stycken, som vi ville ha på en gång.
Lediga.
Hyfsat billiga.
Perfekta områden.
Bra "storlek" på alla.

Men det går ju dessvärre inte för tillället..

Hahah samtidigt som skriver detta kollar jag på en film på mig o david, som han filmade igår.
När vi slåss.
Hahah fyvan va fula vi e. O roliga.
Vi e för sköna vi två ;)
Det roliga e att ja har alltid övertaget när vi två bråkar :P Man hör honom skrika hela tiden.
(Va hemskt det lät.. Vi skojbråka)
Haha får nog tacka Elias o Elvira för detta ;) Våra slagsmål från när vi va små va inte o leka me inte.

Har två blåmärken på armen me efter detta :S Haha. Får skylla mig själv.

Ne! Nu blire kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0