problemas

Jag har sånna probleeem. ;) Jag hittar inga snygga o hyffsat billiga stövlar!!
Jag har kollat på alla jäkla sidor på nätet som finns!
Men antingen kostar dom över tusenlappen eller så e dom fula.
Någon som vet någon bra sida eller affär?
Jag leter efter ett par högklackade stövlar.

Sen e de problem me jacka.
David, Tea (och jag eg. haha) tycker denna. Den e ju snygg. En sån ja letade efter förra året.
Och så jääkla billig!
Men. Men, men, men. jag behööver en varmare.
Jag är så jäkla frusen av mig o har aldrig (faktiskt, haha) haft en riktig vinter jacka.

Elena tycker denna.. Och det gör kaanske jag me.
Om jag inte tycker denna .. Hmmm...

Hjälp? ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

den andra =)

2009-10-14 @ 17:44:00
URL: http://veronicamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0