Morron

Klockan är nu kvart över 9. Jag är trött och fruktansvärt förkyld.
Halsen bränner och jag är nästan rädd för att gå ut och bli sjuk på riktigt. Men tror inte de ;)
Jag vet att jag kommer känna mig bra sen på vägen mot Bokenäs för att ta bussen.
I min trasiga stövlar. Klickande.. Med ett paraply kanske..?
Som en Mary Poppins.
Och ett leende på läpparna.

Jag vill ha jobb hörrni. På riktigt. Det värsta utav allt är att jag vill ha jobb utomlands nu av någon anledning.
Au pair.
Passa barn. Bo hos en familj, ja ni vet the drill.
Men det går inte.
Ibland blir jag så förbannad på mig själv att jag inte va/är starkare än vad jag är.

Men jäjääää.

Min pojkvän har blivit besatt av Aladdin. Han tycker han e lik honom, tror han funnit sin tvilling.
Jag vet inte vad jag ska säga..
Så jag skrattar ist.
Så som bara jag kan skratta.
Det brukar få andra att skratta me... Av någon underlig anledning.

Aladdin e snygg alltså. Rå snygg. Och på nååågon vänster förstår jag pojken varför han vill va lik.
O han e faktiskt liiite lik på dessa. Haha!
En mörk arab me långt svart hår o stora bruna ögon... Hm.
Min pojke e en blek (ibland solariebrun) svensk me halvlångt brunt hår me stora gröna ögon.
Men så kan de gå!

Herre gud. Snart Madeira och jag ska hinna bli smal o brun. Huur faasiken då?!
Kan inte ut o röra mig utan normala skor o en dunderförkylning!
Kan inte sola utan pengar.
Och brunutansol funkar inte.
Jag har jobb.. Att göra.. Jobba med.

Tänkte på de igår faktiskt.
Varför har jag slutat ta hand om mig själv?!
Jag har säkert gått upp 10 kg. På ett år. Det är fan inte okej!
Varför har jag gett upp och inte gör ngt åt de?!
Jag behöver hjälp.. På riktigt nu.
Ett program på vad, hur, och när jag ska äta.
På hur o när ja ska röra på mig.

Om någon vill bli min personliga coatch, hör av dig! ;)

Nä. Får börja göra mig iordning.
Nås på mobilen i veckan hörrni! Ha de finfint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0