Hale bale

Nu har jag ritat en bunt teckningar. -Som Tea gjort om.
Haha men så ee de me barn!
Dom vill ha mallar, sen ska dom göra om dom, e de Dom som målat dom ;)
Haha jag va likadan på dagis kommer jag ihåg ;)

Detta förstog inte David sist han va här. Va faktiskt lite kul.
Han målade en bil till Max.
Sen ville Max rita lite själv.
"Nej?! Va göör du Max?! Du kan ju inte göra om MIN teckning!"

Haha och när jag försökte förklara förstog han inte ändå ;)
O han har jobbat på en barnskola. Hmm..
Haha jaja, inte honom jag skulle prata om nu.

Jag har alltså målat massa idag. Riktigt kul igen!
Tea sa att i framtiden kommer jag bli "en väärldsberömd konstnäär" Haha.
Jag har även gjort vaniljpannkakor.
Stor succé.


Igår såg vi "Ali". Filmen om Mohammad Ali, ni vet?
Jag har alltid trott att han hette Mohammed Ali..? :P Men tydligen inte. Hehe.
Jäjä.
Om ett par timmar ska jag gå och hämta Max från dagis.

Jag måste faktiskt säga att jag beundrar Elena o Danne. Alla föräldrar iofs.
Jag har vart barnvakt en o en halv dag, och tro mig - de tar på krafterna ;)
Iofs e dom nog lite vildare med mig än me deras föräldrar.
Men tänk detta dygnet runt plus jobb på det.
Hale bale.
Stort pris till alla föräldrar.
Alla snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0