guten morrrning

Nu kom jag precis hem! Japp, ja messade David igår för att få ut alla mina utbrott eller ngt ;P
Och då svarar han med att han kommer o hämtar mig på direkten. Haha.
Så de blev bara att hoppa in i duschen på ett få minuter sen hoppa in i bilen o åka till Flatön o mysa! :D
Söta pojke. Halvt handikappad e han me, me hans skadade rygg. Stackars min pojke. :(

Vi såg på idol och kollade på bilar till honom. Pamela frågade hur man stavade till Peugot (stavas de så?! HAHA)
David ; "Peee uuu shååååå"
Haha och jag började såklart asgarva, o viola så hade alla skrattattacker som inte ville läga av på en bra stund.

Sen kollade vi på "Jag vet fortfarande va du gjorde förra sommarn" Den e käääss.
Vi skrattade mest åt allt.
Men ändå efteråt va ja livrädd.
Hoppade ur sängen. Inte gick. -För det KAN ligga en gubbe under o dra mig i benen.
När vi borstade tänderna fick jag kolla bakom duschdraperiet osv osv.
När han pissade fick jag Inte va me. De va lite elakt.
Jag fick gå in i hans rum Själv och vänta.

Men då passade ja på att kolla i garderoben och under sängen så att där inte fanns ngt.
Sen va ja nöjd :)
Mysig kväll vare iaf.

Idag skulle ja eg. åka till Älvängen. Ska barnvakta imorn. Men tror ja åker tidigt imorn ist. Är helt slut idag.
Får ringa syrran.


Klara, jag saknar dig också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0