Gud Mooorning!

Nu har jag vaknat, har fått sova ut idag! :D Så jäkla skönt.
Sitter här och dricker kaffe och har precis käkat en macka.
Jaa, ja äter frukost vid datorn, men hur kul e de att sittao käka frukost ordentligt när man är ensam hemma?

Det blir inget festande på lördag iaf. Haha.
Först blev jag faktiskt rätt förbannad av två olika anledningar.
Sen blev jag lite lättad.
Skönt, då slipper man tänka på vad man ska ha på sig, och stressa osv.
Sen blev jag lite arg igen..
Idag är jag inget :)

Får se hur lördagen blir nu. Om jag är kvar hos Klara eller inte. Beror på henne :)
David vill att jag ska va me honom. Men gillar inte de där att stå i mitten, så Klara bestämmer. Haha.

Idag ska ja o Pappi till Överby :D Kanske lillsyrran hänger me också.
Hoppas, hoppas, hoppas jag hittar ett par stövlar.


Jag vill va bruuuun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0