Elin , vaaakna!!

Tea klockan kvart i nio; "Eeeliiin.. Vaakna. Du har faktiskt sovit JÄTTE länge!"

Fy bubblan.. Pratade i telefon till två igår (skyll dig själv) och sen vaknade runt 6 och somnade inte förrän runt halv 8 eller ngt..
Haha. Jiiiisuuus. ;)

Men men! Inte mkt snack om saken. Jag fick hoppa upp ur soffan och göra frukost.
Nu sitter jag dock här själv och ensam igen. Trött som en griis ;)
Men jag tackar Gud, Elena o Danne för Kaffe.
Förresten, jag SKA träffa Klara i helgen!
Haha, ÄNTLIGEN! Har itne setts på månader! Känns nästan lite konstigt :S Haha.
Men det ska bli jätte kul att få höra allt som hänt henne o så :)

Men jaja, nog för mig nu. Kanske skriver mer sen.
När jag kommer hem kommer lite bilder in me.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0