and here we go again...

Vart hemma  några timmar. Bråk redan. Pappa e sur på oss som vanligt :/
Försökt prata me honom, funkade ca. 10 minuter, då han kunde ha en normal konversation och tillome log en gång.
Sen slog han om. Och va sur igen. Pratade inte.

Nu kom vi precis hem efter att ha handlat och hämtat Elvira. Jag köpte mat som jag betalade själv. Trodde de skulle hjälpa lite, kanske va därför han va sur?
Men nä, de hjälpte inte. Jag fick dessutom lägga ut för att de vi köpte till Pappa räckte inte pengarna till.
Blir sur på Madeira nu :/ Kommer kunna röra mig med ca. 1000 spänn.
Högst.
Plus att jag behöver skor och en jacka. Fan...
Har bara min lilla plastjacka. :S Hur i självaste helvete ska man klara sig längre utan jobb?

Blir så trött..
Men jaja.
Har ju lilla Viran här och jag älskar henne ;)
Världens finaste lillsyrra. ♥
Men imorn åker hon bort o ja blir ensam me arga Pappa..

Jajaaaaa hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0