varje års ilandsprobleem

VAD KÖPER MAN TILL ENS POJKVÄN I PRESENT/JULKLAPP?!

Jag är så fruktansvärt dåligt på detta. Jag bryter ihop varje jul, födelsedag, alla hjärtans dag, osv.
Jag vet inte vad man köper!
Förutom parfym, kallingar,  halsband med ens eget namn på (.......) osv.
Men det är så klyschigt.

Förra julen fick killen en parfym. Så där i sista sekund faktiskt.
Haha om jag ska va ärlig visste jag inte om vi skulle köpa till varandra då eftersom vi bara träffats ett några veckor.

Kallingar tänker ja inte ge honom, för att det är sån grej ALLA tjejer köper till deras killar.
Och det är inte kul.
Halsband med mitt namn på vill jag inte ge för det första :P -Känner mig Dum då om jag ska va ärlig.
Känns så.. Ego. Haha.
Plus att det fick han av sitt ex så då känns det ännu fjantigare.
Så det släpper jag helt.

Jag har frågat vad han önskar sig.
Han har sagt; en ny TV, en tatuering, och två filmer... Just det, en Bil också.
Skoj...

Jag har hittat  en grej som jag verkligen Vill ge honom, men det går absolut inte med min ekonomi.
(som man inte ens kan kalla ekonomi)
Det är för mkt pengar att låna tillome.

Så hjälp mig.

Vad f*n ska jag köpa till min lilla fjant?

Kommentarer
Postat av: k

jag vet exakt vad jag ska köpa till min pojkvän :D

2009-11-03 @ 12:15:40
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

men jaaarååå?! :(

2009-11-03 @ 12:32:32
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: K.

köp något han faktiskt vill ha, ta reda på små saker. som jocke löves kepsar i ett spec märke därför ska jag köpa en keps till han i det märket, mkt roligare att ge nått dem verkligen vill ha ist för att ge nått random dem aldrig kommer använda

2009-11-03 @ 18:40:37
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

jojo, de e självklart att de e . Men min pojke e ett problem där, för han vill aldrig ha småsaker :P haha. allt kostar flera tusen :P om ja inte ger honom en film, vilket ja inte vill :P

han e svår.

2009-11-03 @ 18:51:39
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0