Morrn!

Nej.. Jag ringde inte imorse heller... Jag vet inte om det är för att jag är rädd för hur det kommer att bli.
Eller om det är alla känslorna som tar emot..

"men.. ja kan inte lämna pappa.."
"lillsyrran då?"
"Vill inte att relationen ska förändras.."


De e så många.
Å andra sidan har jag Fler "argument" emot. Att jag faktiskt måste göra detta.
Ska bara samla ihop allt mod o Göra det. Nån dag.. Snart.
Får försöka vinna denna debatten mot mig själv ;)


Nu sitter jag och stress dricker kaffe. Ska åka och shoppa .. (japp, ni läste rätt, jag skrev SHOPPA ;) ) ..
med David snart.
Har fått låna en tusing av Pappa för att jag har inte ett enda plagg som passar mig just nu.
Min egna kläder e för små. Har ått ngt plagg av syrran, men de e för stora.
Haha.

Men förhoppningsvis hittar jag ngt passande idag. :)

Hade en sån konstig dröm inatt.. Som gör mig lite rädd för mig själv om ja ska va ärlig :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0